Mar 25, 2013

dye ak punya ??

this is totally not about me
about someone or i can say a friend

she : x leyh r weyh
       nak prcaya kat laki nyh
       payah sgat..
       aku dh rasa

me : why dear ?
she : aku x tau aku rasa or aku yang yakin dya aku pnya..
         tapi dye pakwe kwan aku kot
me : ==' what ???
she : tapi aku xleyh sayang org len sama cm aku syang dye..
me : gf dye tahu?
she : of coz la x
         nak mampos!
         dh dkat 2 taun kot..
me : smpai bila ?
she : kami ad rahsia..yang aku smpan dari awek dya
        dye pun xnak awek dya tau yang aku knai dye kot
me : klau dye ikhlas dgn kau knpa sorokkn lagi ?
she : awek dya lawa dude


==' LOL ! memey mnusia zman skrg pndg rupa ke ?
then tak guna la hati suci pun ?
fakkiu la mcm nie
apa dpat klau stakat ada rupa ??


tapi bila difikir balik takutnye klau ak kat tempat awek laki tuh!!!!
gelap dunia klau ak jadi dia
meraung tah smpai bila
tapi ini lah kehidupan

yg kdg2 tu tak adil
tak pnah adil bg sespa

tapi adil klau kau yakin kuasa tuhan :)
sekian.


#juz a short story to share
 * karma